REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO SZKOLADUCHA.PL

Spis treści:

  1. Postanowienia ogólne
  2. Definicje
  3. Usługi elektroniczne w Serwisie Internetowym
  4. Warunki zawierania Umowy Sprzedaży
  5. Sposoby i terminy płatności za Produkt
  6. Koszt, sposoby i termin dostawy oraz odbioru Produktu
  7. Reklamacja Produktu
  8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  9. Prawo odstąpienia od umowy
  10. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
  11. Własność intelektualna
  12. Zapisy na wydarzenia
  13. Polityka ratalna
  14. Zmiana Regulaminu
  15. Darowizny
  16. Subskrypcja (Darowizna cykliczna)
  17. Uwagi techniczne dotyczące nazewnictwa w systemie płatności
  18. Postanowienia końcowe 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Serwis Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.szkoladucha.pl prowadzony jest przez Szkoła Ducha Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Gen. Józefa Zajączka 16, 20-806 Lublin, NIP 7123417563, REGON 388667456, adres poczty elektronicznej: szkoladucha@gmail.com, numer telefonu kontaktowego: +48 507 405 201.

1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających z Serwisu Internetowego.

1.3. Informujemy, że administratorami danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Serwisu Internetowego są łącznie trzy podmioty: 

  • Szkoła Ducha Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Gen. Józefa Zajączka 16, 20-806 Lublin, NIP 7123417563, REGON 388667456, adres poczty elektronicznej: kursy@szkoladucha.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 507 200 050 (“Szkoła Ducha”), 
  • Fundacja Szkoła Ducha, z siedzibą przy ul. Brzozowskiego 8, 20-807 Lublin, KRS: 0001149809, NIP: 7123487173, REGON: 54066422000000, adres poczty elektronicznej: duchowosc@szkoladucha.pl, numer telefonu kontaktowego: +48  507 200 050 (“Fundacja Szkoła Ducha”) 
  • Anna Saj prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Rhema Anna Saj, adres miejsca wykonywania działalności: ul. Brzozowskiego 6, 20-807 Lublin, NIP 7120313509, REGON 431106354, adres poczty elektronicznej: sklep@szkoladucha.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 507 200 050 (“RHEMA Anna Saj”).

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Serwisu Internetowego.

1.4. Z uwagi na współwystępowanie więcej niż jednego podmiotu po ich stronie, współadministratorzy oświadczają, że w razie otrzymania od Klienta, Usługobiorcy lub innej osoby zgłoszenia lub innej próby kontaktu dotyczących spraw innego ze współadministratorów, przekażą je niezwłocznie właściwemu podmiotowi, który to podejmie dalszy kontakt z właściwą osobą, wraz z odpowiedzią informując ją o przejęciu tej sprawy od współadministratora przekazującego. Klientom, którzy już zawarli umowę z którymś ze współadministratorów, zaleca się sprawdzenie podmiotu (nadawcy) wskazanego w mailach przesłanych po zawarciu umowy (np. dokonaniu zakupu) w celu wyboru właściwej drogi kontaktu.

2. DEFINICJE

2.1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

2.2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.

2.3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

2.4. KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

2.5. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy.

2.6. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Serwisie Internetowym.

2.7. PRODUKT – dostępne w Serwisie Internetowym towary (np. książki, ubrania, płyty CD/DVD, produkty o charakterze cyfrowym) będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

2.8. REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.

2.9. SERWIS INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.szkoladucha.pl, w tym jego podstrony (szkoladucha.pl/kursy, szkoladucha.pl/sklep oraz szkoladucha.pl/duchowosc, które to są prowadzone przez odrębne podmioty zgodnie z Regulaminem, a prawa i obowiązki powiązane z ich prowadzeniem dotyczą tych podmiotów niezależnie od pozostałych).

2.10. USŁUGODAWCA (dotyczy całego Serwisu) – Szkoła Ducha Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Gen. Józefa Zajączka 16, 20-806 Lublin, NIP 7123417563, REGON 388667456, adres poczty elektronicznej: kursy@szkoladucha.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 507 200 050.

2.11.  SPRZEDAWCA –

  • w ramach podstrony szkoladucha.pl/sklep: Anna Saj prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Rhema Anna Saj, adres miejsca wykonywania działalności: ul. Brzozowskiego 6, 20-807 Lublin, NIP 7120313509, REGON 431106354, adres poczty elektronicznej: sklep@szkoladucha.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 507 200 050, 
  • w ramach podstrony szkoladucha.pl/kursy: Szkoła Ducha Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Gen. Józefa Zajączka 16, 20-806 Lublin, NIP 7123417563, REGON 388667456, adres poczty elektronicznej: kursy@szkoladucha.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 507 200 050.

2.12. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Serwisu Internetowego.

2.13. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego.

2.14. USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.

2.15. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

2.16. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

2.17. DAROWIZNA – środki pieniężne przekazane przez Użytkownika na cele statutowe Fundacji Szkoła Ducha, z siedzibą przy ul. Brzozowskiego 8, 20-807 Lublin, KRS: 0001149809, NIP: 7123487173, REGON: 54066422000000, adres poczty elektronicznej: duchowosc@szkoladucha.pl, numer telefonu kontaktowego: +48  507 200 050 (“Fundacja Szkoła Ducha”) za pośrednictwem podstrony szkoladucha.pl/duchowosc, gdzie podmiotem praw i obowiązków jest Fundacja Szkoła Ducha.

2.18. DARCZYŃCA – Użytkownik, który dokonał Darowizny.

2.19. SUBSKRYPCJA (DAROWIZNA CYKLICZNA) – forma Darowizny polegająca na regularnym, comiesięcznym obciążaniu karty debetowej lub kredytowej Użytkownika wybraną przez niego kwotą, przekazywaną Fundacji Szkoła Ducha aż do odwołania.

3. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE INTERNETOWYM

3.1. W Serwisie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia, Newsletter, Zapisy na Darmowe Wydarzenia oraz Przeglądanie Treści. W zależności od wybranej przez użytkownika podstrony, poszczególne usługi mogą się różnić.

3.2. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest przede wszystkim po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola “Zarejestruj się”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę adresu poczty elektronicznej. Ponadto, rejestracja konta jest możliwa w sposób automatyczny przy składaniu Zamówienia, a także, w szczególnych i uzgodnionych z Usługodawcą przypadkach, za pośrednictwem pracownika wsparcia technicznego Usługodawcy.

3.3. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kursy@szkoladucha.pl lub też pisemnie na adres: ul. Brzozowskiego 8, 20-807 Lublin. Poprzez stosowne żądanie rozumie się takie, w którym żądanie usunięcia konta jest złożone w sposób jasny np. poprzez umieszczenie frazy “Żądanie usunięcia konta” w tytule lub treści wiadomości lub frazy podobnej, a pozwalającej Usługodawcy na podjęcie działania adekwatnego do żądania.

3.4. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Serwisie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków, z czego pierwszy może zostać automatycznie wykonany przez system – (1) po dodaniu produktów do koszyka i kliknięciu pola “Przejdź do płatności” (na podstronie “koszyk”) (2)  kliknięciu na stronie Serwisu Internetowego (podstrona “zamowienie”) pola “Kupuję i płacę”, lub “Zapisz się teraz” lub innego, które poprzedzone jest obowiązkiem zaznaczenia oświadczenia “Przeczytałem/am i akceptuję regulamin i polityka prywatności”, jednoznacznie wskazującego na treść składanego oświadczenia woli – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Serwisu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj) (w przypadku produktów innych niż cyfrowe), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

3.5. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

3.6. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w polu „Newsletter” widocznym na głównej stronie Serwisu Internetowego imienia i adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”/”Dołącz”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie wypełniania formularza poprzez podstronę szkoladucha.pl/szkolenie/ – w przypadku wyrażenia zgody, z chwilą wypełnienia formularza, Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.

3.7. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez naciśnięcie przycisku “Zrezygnuj z otrzymywania od nas wiadomości klikając tutaj” pod tekstem newsletterze, a później, po otwarciu okna przeglądarki przez dokonanie wyboru w zakresie preferowanych treści poprzez naciśnięcie przycisku “Usuń mnie ze wszystkich grup” lub “Otrzymuj tylko wiadomości z wybranych grup”. Rezygnacja lub zmiana jest możliwa również poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: szkoladucha@gmail.com. Poprzez stosowne żądanie rozumie się takie, w którym żądanie usunięcia konta jest złożone w sposób jasny np. poprzez umieszczenie frazy “Rezygnacja z newslettera” w tytule lub treści wiadomości lub frazy podobnej, a pozwalającej Usługodawcy na podjęcie działania adekwatnego do żądania.

4. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

4.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Serwisie Internetowym zgodnie z pkt. 3.4 Regulaminu.

4.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Serwisu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w formularzu zamówienia Serwisu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Dla uniknięcia wątpliwości, wiążącą dla Sprzedawcy i Klienta wartością Produktu, kosztów dostawy i innych kosztów jest ta wskazana w polu “Twoje zamówienie” po przejściu z podstrony “koszyk” do “zamówienie”.

4.3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Serwisie Internetowym za pomocą Formularza Zamówienia:

4.3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Serwisie Internetowym zgodnie z pkt. 3.4 Regulaminu.

4.3.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

4.4. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Serwisu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 4.3.2. Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Serwisu Internetowego Sprzedawcy.

4.5. W celu uniknięcia wątpliwości, Sprzedawca wskazuje, że jeżeli dany Produkt  umieszczony w Sklepie Internetowym objęty złożonym Zamówieniem będzie dotknięty oczywistą nieprawidłowością jego ceny (np. książka warta 99 zł jest sprzedawana za 99 groszy), będzie, wedle własnej oceny, mógł skorzystać z uprawnienia wskazanego w art. 84 k.c. W takim przypadku, Sprzedawca anuluje zamówienie, i zwracając zapłacone środki,  poinformuje Klienta o zaistniałym błędzie.

5. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

5.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

5.1.1. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki,

5.1.3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,

5.1.4. Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Serwisu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej https://www.przelewy24.pl/;

5.1.5. płatności kartą płatniczą za pośrednictwem STRIPE,

5.1.6. płatności za pośrednictwem BLIK,

5.1.7. Płatność w systemie ratalnym.

5.2. Termin płatności:

5.2.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

5.2.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

6. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

6.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także za granicą RP zgodnie z punktem 6.1.1.

6.1.1. Koszt wysyłki paczki poza granice RP Sprzedawca wycenia indywidualnie na podstawie kontaktu mailowego (sklep@szkoladucha.pl) z dokładnym adresem, na który ma być wysyłka i jakie produkty znajdą się w zamówieniu. Na podstawie wagi i gabarytów Sprzedawca wyceni ją i odeśle informację. Jeżeli koszt zostanie zaakceptowany przez Klienta, Sprzedawca włączy opcję wysyłki na podany w mailu kod pocztowy.

6.2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Serwisu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

6.3. Sprzedawca nie udostępnia możliwości odbioru osobistego Produktu przez Klienta.

6.4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
6.4.1. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
6.4.2. Paczkomat, paczkomat pobranie.

6.5. Termin wysyłki Produktu do Klienta wynosi do 3 Dni Roboczych. Termin dostawy jest zależny od wybranego przez Klienta dostawcy usług przewozowych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu wysyłki Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
6.5.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
6.5.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

7. REKLAMACJA PRODUKTU

7.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

7.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

7.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
7.3.1. pisemnie na adres: ul. Brzozowskiego 8, 20-807 Lublin;
7.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@szkoladucha.pl lub kursy@szkoladucha.pl, zgodnie z podstroną, na której dokonał zakupu. W przypadku reklamacji Usługi Elektronicznej (np. problem z dostępem do kursu online), Klient powinien przesłać zgłoszenie na adres e-mail: kursy@szkoladucha.pl, podając szczegółowy opis problemu oraz okoliczności jego wystąpienia.

7.4. Wzór reklamacji jest dodany bezpośrednio pod tym regulaminem. Bez względu na okoliczność skorzystania z niego przez Klienta, dla poprawnego i szybkiego procesowania zgłoszenia zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji co najmniej: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; (3) danych kontaktowych składającego reklamację; (4) numeru zamówienia podanego w treści maila z potwierdzeniem zamówienia – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

7.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

7.6. Koszt dostarczenia wadliwego Produktu do Sprzedawcy zwróci Kupującemu Sprzedawca, zgodnie z art. 556 Kodeksu cywilnego, jeśli wada zostanie potwierdzona jako wynikająca z odpowiedzialności Sprzedawcy.

8. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

8.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

8.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

8.3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

8.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

9. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

9.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 9.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
9.1.1. pisemnie na adres: ul. Brzozowskiego 8, 20-807 Lublin;
9.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@szkoladucha.pl lub kursy@szkoladucha.pl, zgodnie z podstroną, na której dokonał zakupu.

9.2. Wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest pod tym Regulaminem. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

9.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
9.3.1. dla umowy Sprzedaży – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
9.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

9.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

9.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie (nadanie) Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Brzozowskiego 8, 20-807 Lublin.

9.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

9.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
9.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
9.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

9.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
9.9.1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
9.9.2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
9.9.3. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
9.9.4. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
9.9.5. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9.9.6. w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
9.9.7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
9.9.8. w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;
9.9.9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9.9.10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
9.9.11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
9.9.12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
9.9.13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

10. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

10.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.

10.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

10.3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

10.4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

10.5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

10.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

10.7. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.

10.8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.

10.9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

11. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

11.1. Wszelkie prawa własności intelektualnej do treści zamieszczonych na stronach Serwisu Internetowego, w tym prawa autorskie, prawa do znaków towarowych, należą do Sprzedawcy lub zostały mu udzielone na podstawie stosownej licencji.

11.2. Zabronione jest kopiowanie, modyfikowanie lub inne wykorzystywanie jakiejkolwiek części Serwisu Internetowego bez uprzedniej zgody Sprzedawcy wyrażonej na piśmie.

12. ZAPISY NA WYDARZENIA

12.1. Serwis Internetowy umożliwia zapisy na wydarzenia organizowane przez Sprzedawcę, w tym wydarzenia bezpłatne.

12.2. Aby zapisać się na wydarzenie, należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie wydarzenia, podając wymagane dane osobowe.

12.3. Po dokonaniu zapisu, Klient otrzyma potwierdzenie na podany adres e-mail.

12.4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia lub zmiany jego terminu, o czym poinformuje zapisanych uczestników.

13. POLITYKA RATALNA

13.1. Klient wykorzystujący kod rabatowy: RATA lub inne jego rozszerzenia wchodzi w umowę spłaty ratalnej za zakupiony produkt ze spółką Szkoła Ducha.

13.2. Klient ten dostaje dostęp do pełnej zawartości produktu po opłaceniu pierwszej raty.

13.3. Kolejne raty są spłacane co miesiąc w kwocie ustalonej z działem ratalnym w spółce Szkoła Ducha z o. o.

13.4. Jeżeli klient nie zapłacił którejkolwiek z rat, następuje odebranie dostępu do produktu, jednakże nie wcześniej niż po otrzymaniu przypomnienia ze strony działu ratalnego i upływie 7 dni od momentu jego otrzymania.

13.5. W terminie 7 dni od odebrania dostępu zgodnie z ust. 4, Klient może zapłacić zaległą należność i otrzymać powtórnie dostęp do produktu. Po upływie tego terminu, umowa spłaty ratalnej zostaje rozwiązana tj. dostęp do produktu bezpowrotnie wygasa, zaś spółka Szkoła Ducha nie będzie wnosić o zapłatę pozostałych rat.

14. ZMIANA REGULAMINU

14.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, zmiany zakresu, odpłatności lub formy świadczonych Usług Elektronicznych.

14.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym, zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384 Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został powiadomiony o zmianach w sposób określony w punkcie 14.4 i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W przypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych, Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

14.3. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już złożone Zamówienia, zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.

14.4. O każdej zmianie Regulaminu Usługobiorca zostanie poinformowany poprzez zamieszczenie informacji na stronie Serwisu Internetowego. Dodatkowo, zarejestrowani Usługobiorcy zostaną poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej.

15. DAROWIZNY

15.1. Serwis Internetowy umożliwia przekazywanie darowizn na cele statutowe Fundacji Szkoła Ducha za pośrednictwem podstrony szkoladucha.pl/duchowosc.

15.2. Użytkownik, przekazując środki finansowe, dokonuje Darowizny w rozumieniu art. 888 Kodeksu cywilnego. Dokonanie przelewu środków finansowych skutkuje wypełnieniem przesłanek art. 890 § 1 zdanie drugie Kodeksu cywilnego, co oznacza, że niezależnie od niezachowania formy pisemnej, Darowizna jest ważna i skuteczna.

15.3. Wszelkie środki pieniężne przekazywane w ramach portalu szkoladucha.pl/duchowosc stanowią Darowiznę, a nie zapłatę za towary lub usługi. Użytkownik nie nabywa w ten sposób żadnych produktów lub usług w rozumieniu przepisów o sprzedaży konsumenckiej.

15.4. Z uwagi na charakter świadczenia (Darowizna na cele statutowe Fundacji Szkoła Ducha), Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

15.5. W sytuacji omyłkowego przekazania środków (np. błędnie wprowadzona kwota lub podwójna płatność), Użytkownik może skontaktować się z Fundacją Szkoła Ducha pod adresem e-mail: fundacja@szkoladucha.pl w celu wyjaśnienia sprawy oraz ewentualnego zwrotu nadpłaconych środków.

16. SUBSKRYPCJA (DAROWIZNA CYKLICZNA)

16.1. Subskrypcja to forma Darowizny, w której Użytkownik (Darczyńca) przekazuje środki regularnie (co miesiąc) poprzez automatyczne obciążanie karty debetowej lub kredytowej wybraną przez siebie kwotą.

16.2. Aby dokonać Subskrypcji, Darczyńca akceptuje warunki niniejszego Regulaminu oraz polityki prywatności i potwierdza, że zgadza się na comiesięczne obciążanie jego karty.

16.3. Pierwsza płatność w ramach Subskrypcji następuje w dniu, w którym Darczyńca dokonuje pierwszej wpłaty. Kolejne płatności będą pobierane co miesiąc, zawsze tego samego dnia lub w najbliższym dniu roboczym, jeśli termin przypada na dzień wolny od pracy.

16.4. Subskrypcja trwa aż do momentu anulowania przez Darczyńcę.

16.5. Darczyńca może w dowolnym momencie anulować Subskrypcję (darowiznę cykliczną).

16.6. Rezygnacja z Subskrypcji wywołuje skutek na przyszłość – oznacza to, że Fundacja Szkoła Ducha przestanie pobierać dalsze płatności, jednak wpłaty dokonane przed rezygnacją nie podlegają zwrotowi (były to już ważnie dokonane Darowizny).

16.7. Darczyńca zobowiązuje się zapewnić prawidłowość i ważność metody płatności (karty debetowej lub kredytowej). Brak możliwości obciążenia karty (np. z powodu jej nieważności, braku środków lub blokady) może spowodować przerwanie Subskrypcji.

17. UWAGI TECHNICZNE DOTYCZĄCE NAZEWNICTWA W SYSTEMIE PŁATNOŚCI

17.1. W Portalu szkoladucha.pl/duchowosc Fundacja Szkoła Ducha korzysta z wtyczki WooCommerce do obsługi płatności online. Z przyczyn technicznych wtyczka WooCommerce posługuje się terminami typowymi dla transakcji handlowych, takimi jak „produkt”, „zamówienie” czy „koszyk”. Wszelkie nazwy i określenia występujące w interfejsie (np. „złóż zamówienie”, „kup teraz”, “kup używając ApplePay”) są stosowane wyłącznie z uwagi na standardowe działanie wtyczki WooCommerce i nie zmieniają prawnego charakteru przekazywanych środków – przekazywane środki nie stanowią zapłaty za towary lub usługi, a Użytkownik nie nabywa żadnych praw konsumenckich. Fundacja Szkoła Ducha nie wystawia faktur VAT za darowizny, ponieważ, zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy o VAT nie są to transakcje handlowe ani nie podlegają opodatkowaniu VAT. Na życzenie Darczyńcy, Fundacja Szkoła Ducha może wydać potwierdzenie wpłaty.

17.2. W przypadku wątpliwości co do charakteru danej płatności, Użytkownik może skontaktować się z Fundacją w celu wyjaśnienia mailowo pod adresem fundacja@szkoladucha.pl.

18. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

18.1. Umowy zawierane poprzez Serwis Internetowy zawierane są w języku polskim.

18.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

18.3. Wybór prawa polskiego nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa jakie byłoby właściwe w braku wyboru, tj. prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu, a przedsiębiorca (1) wykonuje swoją działalność gospodarczą lub zawodową w państwie, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu; lub (2) w jakikolwiek sposób kieruje taką działalność do tego państwa lub do kilku państw z tym państwem włącznie; a umowa wchodzi w zakres tej działalności.

18.4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.szkoladucha.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

Data wejścia w życie Regulaminu: 22.04.2025

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0,00 
Zamknij ✕

Szukaj

Kategoria

  •  (9)

Cena